Wednesday, January 30, 2013

~ "TiDaK SaLaH KaLaU MeNcUbA" ~

Assalamualaikum....
 Selamat Petg nak tahu x apa yg aku nk cuba ? aku nk mencuba  ialah Taraaaaa....  SMALL BUSINESS  tak salah kan klu mencuba? barang2 yg di jual ialah :

                           KOLAGEN
kolagen ni adalah rumpai laut,bagus untuk kesihatan ,yg paling menarik ialah boleh menegangkan kulit... ini dh terujti sb saya ada sapu kat muka saya...


seterusnya ialah..........

                           PUPLUM
puplum ni baju ,bagi yg bertudung memg cantik sgt pakai baju ni nmpk manis je ,,,,,

seterusnya ialah.............

                   TUDUNG AYU RAUDAH
Tudung ni nama nye AYU RAUDAH sb tudung ni sama mcm tudung FAREEDA ... tapi harga dia memg berpatutan , mampu milik lah org cakap , tudung ni memg cantik saya pun suka.... :)

Ini lah barag2 yg penah saya jual sehingga sekarang bagi saport skit kat saya ye kawan2..Berminat boleh add saya kat fb  wanid_1080@yahoo.com   atau  Email  daneal_is@yahoo.com 

sekian terima kasih

No comments:

Post a Comment