Wednesday, January 23, 2013

S.a.K.i.T H.a.T.i

Assalamualaikum korg ...
           Sakit hati kat seseorg ... dia ni kira dekat lah  dalam hidup aku,dia ni dh berumur lah dalam 30an tapi aku tetap hormat dia walupun aku tahu dia tu jenis org ckp depan lain belakang lain.
       sebenarnya dari dulu  sakit hati,tapi aku ni sekejap je dapat maaf kan org tu......yang buat aku sakit hati A-Z nak tahu apa yg aku buat, jagan mcm ni lah, jangan mcm tu lah, buat mcm ni , buat mcm tu lah seolah-olah semua apa yang dia buat tu betul, plszz lah senang citer semua nk dgr cakp dia lh, Tapi dia tu sape ek????
       Dia selalu cll aku suruh dtg rumah,tapi aku saje je ckp suami aku keje x de org nk teman kan (tipu sunat) sebenarnya bukan x nk jumpa tapi aku x nk tangung dosa sb aku terpaksa jadi hipokrit baik2 depan dia.Diantara 90/100% org x suka dia cuma dia x sedar diri je... saku ni kat office ni nak citer lagi tapi x boleh lah bos ada nt kantol bkak blog... ngeeee~ :P
       Tapi x pe lah saya cuba bersabar kalu dgn sikap dia... sebenarnya RUGI KALU HIDUP BERMUSUH ni...... Now ape yg boleh saya buat bersabar,berdoa supaya dia jadi lebih baik INSYA ALLAH.... AMIN...:)
     
Maksud yang mendalam SIAPA KITA NK MENGHUKUM DIA??????? #COPY#



                   JAUHKANLAH...... AMINNN..............   #COPY#


Sekian Terima Kasih sb mendengar luahan saya yg ntah apa2 ni... :)

No comments:

Post a Comment