Friday, June 14, 2013

TeMpAhAn RaYa ( POPIA NESTUM )

ASSALAMUALAIKUM.....          
 Salam jumaat , ok sekarg masa cepat berlalu....pejam celik  pejam celik  sekarg sudah pun bulan 6 lepastu  bulan 7, awal bln 7 kita akan menyambur bulan RAMADAN dan lepas tu kita akan RAYA!!!! (byk betul lepastu aku ni kan ) hahaha....dengan tajuk diatas sebenarnye nak g thu yang tempahan raya telah pun di buka
cuma nk bagi tahu kat korg ada x sape2 yg nak oder popia saya???? 
hihihihihi promote sendiri , sbenarnye tahun lepas pun saya ada jual, allhamdulillah mendapat sambutan yang baik inn syaa allah thun ni saya amik sikit je sebab saya keje, thun lepas saya amik bayak sb saya tidak bekerja  dan masih berupaya untuk buat juih ni,,, tapi sekarg almaklum lah keje dah balik kol 6 karg amik bayk2 x termampu nk buatnyer,,,,hihihi
agak2 ada x yg nk oder ???  he3
ni gambar thun lepas yg kawan2 oder
taraaaaaaaaa.......


ni lah dia popia yg telah di buat oleh saya sendiri.....

berminat boleh pm kat fb atau email kat saya
fb: masziela noridayu bt yahya
Email: daneal_is@yahoo.com

sekian terima kasih



No comments:

Post a Comment