Monday, December 31, 2012

_- |I S.E.D.I.H l| -_

 Akum dan selamat pagi .....

                Thjuk Harini S.E.D.I.H , korg nk tahu x knp sedih , Macam ni citernye semalm g jalan2 cuci2 mata at jusco ,jalan punya jalan ternampak plak kedai jam ada sale sebanyak 70% aku pon ajak lah si suami ni masuk ... tengok punya tengok terminat lah pulak satu jam ni memag cun...




Ni lah dia jam yg aku minat ESPRIT.. cantikan !!!
             Bagi aku memg cantik lah , tapi x tahu lah bagi korg ..  Dgn pantasnya aku terus pangil amoi yg keje dkt kedai jam tu, < aku > : "Amoi jam yg ini ada Less berapa  %? < Amoi > : yang ini cuma ada Less 20% sahaja  < aku > : aik cakap ada lees?  <Amoi > : memg ada lh tapi 20% .. dalam hati ok lh 20 %  lpastu  amoi tu pon cakap < Amoi >: hari ni Last offer... terdiam aku,,, yg aku sedihnye sb dia ckp last ofer time tu aku lom ada duit lom gaji  lagi... memg sedih lh sb aku minat gilew dgn jam ni....

                                         Si suami aku ni pon memujuk "sabar2 bkn nyer x de jam pun jam lagi satu tu pon x pakai lagi mahu beli lagi ka? myb x de rezeki kot nt ada offer kita beli lah er" ni lah ayat yg laki aku bagi... sebenarnye aku ada dua jam tapi  lagi satu jam x pakai pon simpan jam hadiah kawen ...hihihi


Taaarrrraaaaaaaa   ni lh koleksi jam yg aku ada  Casio Sheen n Bonia...

sebenarnye dua2 jam ni en suami yg bagi tq abg..... :)


P/s: harap2 laps ni jam ESPRIT ni ada OFER  lagi...harap2 2013 dapat jam baru  gitu....hahahah 








No comments:

Post a Comment